Интервю
четвъртък 25 декември 2025 15:40
четвъртък, 25 декември 2025, 15:40
Кристиян Постаджиян
СНИМКА: НБУ
Размер на шрифта
Коледните празници са свързани преди всичко с хубавите семейни традиции и преживявания. Желанието да изненадаме приятно любим човек обаче се използва и от компании, които предлагат продукти, подходящи за подарък.
Ноември и декември са важен период от годината за търговците – заради "Черен петък" и поводите за подаръци, коментира пред БНР-Радио София доц. д-р Кристиян Постаджиян, зам.-ректор по учебната дейност в НБУ и преподавател в департамент "Кино, реклама и шоубизнес".
За успешна рекламна и търговска кампания – не само по празниците, е особено важна комуникацията.
Коледа, разбира се, е повод за по-тематични и емоционални рекламни послания, без самите брандове да изневерят на имиджа си.
Като тенденция доц. Постаджиян посочи по-личните истории, персонализацията, на които все повече разчитат компаниите.
Коледната тематика дава възможност и за бягане от баналното, за по-творчески подход.
Технологиите и медийните канали вече са много повече. Дигиталните платформи позволяват и по-различно съдържание и разказване на историите, които могат да докоснат и развълнуват потребителите.
Чуйте разговора на Златина Петкова.
По публикацията работи: Георги Нейков